SEMINAR RAHSIA LONJAKKAN SALES DI BULAN RAMADHAN




Salam semua, selamat menyambut Ramadhan 2018 dan Quarter 2 2018.

Inilah posting pertama saya untuk 2018. Ramai yang tanya saya bila nak buat public seminar lagi, nampaknya macam ramai yang rindu pada saya. Tahun 2018, saya agak sibuk dengan tanggungjawab baru untuk membantu usahawan online. Alhamdulillah semuanya berjalan lancar dan nantikan Training Facebook bersama saya. 

Berbalik kepada public seminar, saya dijemput untuk membuat perkongsian saya di program bersama AVANA - Start your Online Store:

SEMINAR RAHSIA LONJAKKAN SALES DI BULAN RAMADHAN

Tarikh:19 Mei 2018 (Sabtu)
Masa: 8.30 pagi - 3.00 petang
Tempat: Dewan Kuliah A, Fakulti Pengurusan Perniagaan, UiTM Shah Alam Shah


Di sini 5 speaker akan berkongsikan RAHSIA masing-masing sempena untuk jualan Ramadhan. Mereka terdiri daripada:










Jemput hadir semua. Bukan senang nak dapat saya buat public seminar.

Ticket boleh didapatkan disini:


http://bit.ly/SEMINARRAHSIA


p/s: insy'Allah saya akan kembali membuat perkongsian di blog dari semasa ke semasa.

p/s: 10 FREE Tickets untuk students saya, FIRST COME FIRST SERVE. CLICK SINI 

p/s: jangan register di link ini juga sebelum seminar esok: CLICK SINI


Comments

Popular posts from this blog

5 Langkah untuk Verified di Instagram

3 RAHSIA KEJAYAAN HIPSTER POMADE

Page Role Paling Penting untuk 2018