Daya eUsahawan 2017 GLITTER GALA DINNER

sumber: www.facebook.com/eUsahawanMY/

Tahniah kepada mereka yang berjaya mendapat jemputan ke Konvesyen Daya eUsahawan 2017 !!! Jangan lupa bahawa terdapat Majlis Malam Gala Daya eUsahawan pada 31 Oktober 2017. Aturacara Majlis adalah seperti didalam gambar diatas.

Untuk pengetahuan semua, Malam Gala Daya eUsahawan merupakan satu Majlis penutup Daya eUsahawan yang akan disambutkan dengan sangat meriah! Kenapa meriah? Peserta Terbaik eUsahawan 2017 akan dinobatkan pada malam tersebut! Pada tahun lalu, student eUsahawan saya telah dianugerahkan Peserta eUsahawan Terbaik! Saya sangat berharap, tahun ini student saya juga akan dinobatkan sekali lagi. Tidak lupa juga Best eUsahawan Trainer juga akan dinobatkan, dan Best Training Centre. 

Jadi, untuk malam yang berprestij ini, satu tema telah dikeluarkan oleh Pihak Penganjur. Temanya GLITTER! Ada student saya minta sedikit idea untuk pakaian pada malam tersebut. Saya pon tiada idea, tapi apa saya buat, saya Google 'glitter suit' dan resultnya seperti dibawah;

sumber: google.com

sumber: google.com

Terlalu funky idea yang saya dapat untuk pakaian pada Malam Gala Daya eUsahawan. Ingin tahu apa saya akan pakai? Carilah saya pada Daya eUsahawan 2017 nanti! This is your night! Dress to impress and have a lot of fun! 


Kita jumpa di... Daya eUsahawan 2017

Comments

Popular posts from this blog

5 Langkah untuk Verified di Instagram

3 RAHSIA KEJAYAAN HIPSTER POMADE

Page Role Paling Penting untuk 2018